wtorek, 11 lutego 2014

Miła niespodzianka. A nice surprise.

Moja wygrana

Jakiś czas temu wygrałam przydasie od przemiłej dziewczyny Marysi z bardzo egzotycznego bloga. Ponieważ była wtedy na drugim końcu świata w Tajlandii, czekała z wysyłką na powrót do Polski.  Przyznam się, że o wygranej dawno zapomniałam a tu parę dni temu wielka niespodzianka: dostałam wiadomość, że Marysia cały czas pamiętała i paczuszkę do mnie wysłała.
Bardzo się ucieszyłam a jeszcze bardziej jak zobaczyłam zawartość przesyłki. Masa różnych przydasi, które wykorzystam przy robieniu karteczek. Marysiu kochana bardzo Ci dziękuję a za to że pamiętałaś i dotrzymałaś słowa dostaniesz niespodziankę ode mnie. Mam nadzieję, że też sprawi Ci tyle radości co twoja mi.










Wszystko mi się bardzo podoba i na pewno się przyda.
Pozdrawiam serdecznie. Biernasia

1 komentarz: