sobota, 2 listopada 2013

Pudełko na kosmetyki



Trzy lata temu buszując po internecie trafiłam na Wizaż. Zachwyciłam się wtedy pracami dziewczyn działających na wątku decoupage. Tak mi się spodobała ta technika, że postanowiłam sama ją wypróbować. Pierwsze moje prace nie były zbyt ciekawe ale dziewczyny z Wizażu podtrzymywały mnie na duchu wychwalając te moje wypociny i przekazując wiele potrzebnych wskazówek. Dzisiaj już nie muszę się wstydzić. Pewnie jeszcze im wiele brakuje ale mi coraz bardziej się podobają.
Jakiś czas temu zrobiłam w ramach wymianki wizażowej takie oto pudełeczko na kosmetyki.






Pudełko spodobało się moim koleżankom i w niedługim czasie powstały następne na kolejne wymianki.




Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.
Z pozdrowieniami - Biernasia

9 komentarzy:

  1. Jedno pudełko dojechało nawet do Słupska i zdobi komodę mojej Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu
      Ja dostałam za nią od Twojej Mamy wspaniały komplet podkładek na stół. Bardo mi służą i wszystkim się podobają.

      Usuń
  2. A to pierwsze wraz z kulami kąpielowymi w ślicznych woreczkach doleciało do Krakowa i jest moje!!!!!! Zdobi moją łazienkę.Dziękuję Bożenko!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joleńko
      Witam na moim blogu.
      Twoje pudełeczko jest unikatowe, bo pierwsze. Jest w innych kolorkach i z innymi dodatkami.
      Mam nadzieję, że długo Ci będzie służyć.
      Ja od Ciebie też dostałam wspaniałe prezenty, które cieszą moje oczy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Biernasiu kochana.
    Stoi sobie takie jedno dzieło Bożenkowe w moim salonie
    Ma się bardzo dobrze a mi się buzia sama do niego śmieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że te pudełka są naprawdę bardzo gustowne i w najpiekniejszych łazienkach będą
    czuły się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tereniu
      Ty zawsze potrafisz miodziku na duszę podać żeby baba poczuła się lepiej.

      Usuń
  5. cudne te pudełka, zazdroszczę właścicielkom :)

    OdpowiedzUsuń