niedziela, 3 listopada 2013

Romantyczne zakładki

Witam serdecznie i dziękuję wszystkim odwiedzającym za miłe słowa, które jeszcze bardziej zachęcają mnie do dalszej pracy twórczej.
Wprawdzie dopiero listopad ale już pomalutku zaczynamy myśleć o świętach Bożego Narodzenia.
Już od jakiegoś czasu zaczęłam robić świąteczne kartki.  Dzisiaj jednak postanowiłam zrobić kilka zakładek, które mogą być miłym dodatkiem do prezentów.



                                    Styl Vintage jak w większości moich ostatnich prac.


                                    Miło będzie  czytać ciekawą książkę z takim ozdobnym drobiazgiem.




             Te dwie zrobiłam w ubiegłym tygodniu na prezent dla bardzo sympatycznej osoby.


            Mam nadzieję, że i Wam będą się podobać.
            Pozdrawiam - Biernasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz