poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wiosenne porządki na balkonie. Spring cleaning on the balcony.

Witam wszystkich którzy mają jeszcze chęci do odwiedzania mojego szmaragdowego zakątka i serdecznie dziękuję za komentarze.
Ostatnio na wszystkich blogach dominują kartki i pisanki wielkanocne. Ja też wykonałam kilka pisanek ale jeszcze nie zrobiłam im zdjęć.
Ponieważ robi się co raz cieplej zaczynam myśleć o moim balkonie i kwiatach jakie w tym roku kupię. Co roku o tej porze z zapałem urządzam ten mały kącik, gdzie chętnie odpoczywamy z mężem i pijemy kawkę.
Nasze koty uwielbiają wylegiwać się na krzesłach, obserwować przelatujące ptaki i polować na owady.
Jak na razie nie mam się jeszcze czym pochwalić ale pokażę kilka zdjęć z ubiegłego roku.
Chciała bym wprowadzić trochę zmian, jakieś koszyki, latarnie, coś w stylu shabby chik. Nie wiem czy mi się to uda ze względu na brak odpowiednich funduszy ale drobne elementy wprowadzę a za dwa trzy lata może będzie ten wymarzony styl na moim balkonie.
Odwiedziłam ostatnio mój ulubiony sklep ze starociami i kupiłam kolejny koszyk, akurat na balkonowe kwiaty. Będzie stał na parapecie, muszę go jednak pomalować na biało.



Jest dosyć duży, zapłaciłam 15 zł.


W białym kwiaty będą efektowniej wyglądać.


Cyryl uwielbia wylegiwać się na fotelach.


Wiosna ubiegłego roku. Te zielone listki to mięta pieprzowa. Całe lato i jesień  parzyliśmy ją do picia.
 Bez problemów przezimowała i zaczyna już wypuszczać nowe pędy i liście.


Kora też całe dni spędza na balkonie.


Mieliśmy truskawki i świeże, własne owoce do deserów.


Rosliny podlewane nawozami rosną nam bardzo bujnie.


Klematis kwitł do późnej jesieni.


Mieliśmy też pomidorki koktajlowe w doniczkach.
Zachęcam wszystkich do takich mini hodowli na balkonach. Może jedzenia nie ma z tego zbyt dużo ale satysfakcja gwarantowana.


Tak prezentował się nasz balkon z zewnątrz.


Wielkanocna dekoracja.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ilością zdjęć.
Jak tylko urządzę balkonik w tym roku to na pewno Wam pokażę.

Pozdrawiam serdecznie Biernasia.

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie ogrodowe zdjęcia oglądać i nigdy ich nie jest za dużo!
    Twój balkon Bożenko piękny, rośliny bujne, widać masz dobrą rękę. A koszyk koniecznie pobiel. Będzie taki elegancki. Choć i teraz stokrotki cudnie się w nim prezentują.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Twój balkonik Biernasiu! A koszyczek jest cudny i z tymi kwiatuszkami wygląda jeszcze piekniej.
    Buziaki przesyłam kochana
    p.s. pomidorki koktajlowe uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się Twoim kotom, że tak lubują się w tym okwieconym balkonie. Myślę, że w tym sezonie będzie
    równie piękny jak na tych zdjęciach Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny balkon ale te koty !!! bossskie!!!
    Rudzielec taki jak mój :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyryl dostojny...
    a ta zzieleniała klateczka metalowa - odlot!

    OdpowiedzUsuń