wtorek, 4 sierpnia 2015

Nowości w miniaturkowym świecie.

Jak większość z Was wie od jakiegoś czasu zafascynowana jestem kolekcjonerskimi domkami dla lalek. Ponieważ jest to bardzo kosztowne hobby, zaczynam po malutku własnoręcznie wykonywać niektóre z miniatur. Ostatnio udało mi się zakupić używany domek na Allegro. Wprawdzie trzeba go będzie naprawić ale i tak się opłacało.
Dzisiaj pokażę kilka moich miniaturkowych prac.

Dywan i dwie poduszeczki wykonane metodą transferu na płótnie.


Dywanik podkleiłam filcem, żeby był bardziej "dywanikowy".


Tą laleczkę kupiłam za grosze (dosłownie) na starociach.
Jednak trzeba jej było uszyć ubranko.


Do kompletu ma odpowiednie majteczki.


Jest bardzo mała (4cm) więc uszycie takiego maleńkiego stroju nie jest łatwą rzczą.


Zrobiam też małą szydełkową poduszeczkę na fotel do salonu.
(4cmmx4cm)


Wykonałam ją z kordonku do obrabiania husteczek.


Biała kapa na białe łóżeczko.


Tak wygląda całość.


Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tym tematem.
Ponieważ mam teraz wakacje to już wykonuję następne miniaturki.
Pozdrawiam serdecznie. Biernasia.

5 komentarzy:

  1. śliczne te podusie i dywan i cała reszta... ciekawa jestem tego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te podusie i dywan i cała reszta... ciekawa jestem tego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mini mebelki mnie zauroczyły:) sa prześliczne:)
    moc wakacyjnych uścisków Biernasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zasłodziłam się bez znieczulenia!
    oj, będę tutaj częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są te miniaturki. :)

    OdpowiedzUsuń