niedziela, 15 lutego 2015

Zaproszenia na chrzest

Witajcie moi drodzy. Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawiane komentarze. Bardzo mnie cieszą i mobilizują do dalszej pracy. Wprawdzie na przyjemności coraz mniej czasu ale każdą wolną chwilę staram się poświęcać na moje hobby.
U nas od wczoraj piękna słoneczna pogoda, która mnie bardzo mobilizuje do aktywności. Jak na dworze szaro i smutno to nic mi się nie chce robić. Czy Wy też tak macie?

Niedługo w naszej rodzinie będzie uroczystość Chrztu Świętego, z tej właśnie okazji wykonałam w prezencie dla malutkiej Zuzanki zaproszenia dla jej gości.














Pozdrawiam serdecznie.  Biernasia

5 komentarzy:

  1. Biernasiu jakie piękne i subtelne! A jaka ilość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biernasiu piękne zaproszenia, zresztą jak wszystko co robisz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, u mnie też już wiosennie :) Bardzo pięknie na zewnątrz, aż chce się żyć:)
    piękne zaproszenia!!!
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia! Podziwiam Cię za wykonanie aż tylu, bo to przecież sporo roboty. Za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń