czwartek, 4 września 2014

Jesienne bzy.

Witam serdecznie po dość długiej przerwie. Szkoda, że nie było chętnych do zabawy "podaj dalej".
Rozumiem jednak, że każdemu jest trudno w dzisiejszym "zabieganym świecie" znaleźć czas na zrobienie aż trzech prezentów. Ponieważ nikt się nie zgłosił w wyznaczonym terminie, zabawę ogłaszam za zamkniętą.

Dzisiaj mam wreszcie aparat do robienia zdjęć, który wrócił wraz z mężem z sanatorium.
Od kilku tygodni malowałam nowy obraz z bzami. Zawsze zabiera mi to dużo czasu gdyż najczęściej jestem z efektów niezadowolona i ciągle coś poprawiam. Jednak więcej nic już nie wymyślę.Pokazuję Wam ostateczną wersję obrazu.
Jak na razie tylko jedno zdjęcie gdyż niekorzystne światło nie pozwala na dobre zdjęcia. Z kilkunastu, które zrobiłam tylko to jedno jest dosyć poprawne.


Obraz ma być urodzinowym prezentem  dla mamy mojej koleżanki. Mam nadzieję, że obu przypadnie do gustu.
Pozdrawiam serdecznie. Biernasia.

12 komentarzy: