niedziela, 2 marca 2014

Wielkanocne kartki. Easter cards.

Ostatnio dużo u mnie kartek. Zaczęłam już robić wielkanocne. W tym roku większość będzie  ekologiczna. Bazy kartek z szarego recyklingowego papieru, ozdabiane szarym płótnem, lnianym sznurkiem, elementami z drewna i korka. Obrazki zdobiące to papier do dekoupage, oraz wyszukane w internecie. Papier ozdabiający to "Kapuśniaczek" z "Galeria papieru" oraz "Summer city-sunny delight", który zakupiłam w sklepiku "Na strychu"
Może nie są takie dekoracyjne jak typowe kartki wielkanocne ale wydaje mi się , że mają swój niepowtarzalny urok.
A co Wy o nich sądzicie?























Pozdrawiam serdecznie. Biernasia

5 komentarzy:

  1. ładniutkie, najbardziej mi się podobaja z żabkami i tymmi kolorowymi motylami :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Biernasiu, jak zwykle piękne karteczki, bardzo radosne i wiosenne:) Śle uściski kochana i udanego tygodnia życzę!:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie i gratuluję zapału :) Już wielkanocne prace w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko piękne te kartki! :)

    OdpowiedzUsuń